18 Şubat 2012 Cumartesi

Her Kızın hayali :))

Yaz geliyor ve düğünlerde başlıyor bu sene evlenicek olanlar için bir kaç model paylaşmak istedim :))



Bu gelinliğe bayıldım sade ama kabarık eteğiyle bir o kadar da göşterişli bir gelinlik kabarık etek modelleri benim tercihim.İnsan hayatında kaç kere evleniyor olmuşken en kabarık eteklisi olsun:)))




Bu gelinlikteki etek kısmı ve üst kısmındaki uyum çok hoşuma gitti fırfırlarla suslemiş olan etekleri
gerçekten çok hoş kır düğünleri için bence çok hoş bir gelinlik:))                                                        




 Prenses model dediğimiz gelinlikler bu senede çok moda olucak gibi görünüyor.Taşlarla süslenmiş olan üst kısmı ve pırıltılı eteği çok şık duruyor gercekten...









Bu gelinliğe bayıldım bayıldım bayıldım....Üst kısmının saten oluşu harika alta doğru hafif  kabaran 
ve etek uçlarındaki dantel detayı ile gercekten çok asil duruyor...





Aşk-ı Memnu dizisindeki bu gelinlik eminim benim gibi bir çok kişinin hayali...Üst kısmındaki detaylar taşlarla süslemiş kısmı abartılı olmasına rağmen çok asil ve şık...



Bu gelinlik te benim favorilerim arasında etek kısmı çok hoş.Ama en çok hoşuma giden sırt dekoldesi ve düğme detayları...



 





Bu tarz gelinlikler pek tarzım olmasa da bu gelinliğe bayıldığımı söylemeliyim...Sade bir model giyecek olsam kesinlikle tercıhım bu gelinlik olurdu...Duyduguma göre kısa bir süreliğine indirme girmiş almayı düşünenlere duyrulur:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder